Kateri spletni kanal izbrati za prodajo in trženje?

Zdravje

Koristno

No comments

April 11, 2019

Strategija spletnega nastopa in trženja preko interneta je, v odvisnosti od dejavnosti v kateri nastopa podjetje in v odvisnosti od produktov in storitev, ki jih posamezno podjetje želi tržiti preko interneta, od primera do primera, zelo različna. V spodnjih, kratkih nasvetih pa boste lahko razbrali kakšna strategija prodaje bi bila najbolj primerna za vaš produkt oz. vašo storitev.

Kdaj se odločiti za trženje preko Googla?

Trženja preko Googla se lahko lotite preko zakupa ključnih besed (t.i. ppc oglaševanje) ali pa preko spletne optimizacije. Prednost ppc oglaševanja je v tem, da boste do spletnih obiskovalcev prišli hitro, vendar postaja iz leta v leto, ppc oglaševanje dražje, zato je pomembno, da tržite s ppc samo tiste produkte, ki stroškovno še prenesejo oglaševanje z zakupom ključnih besed.

Če imate dovolj časa in dolgoročne cilje s trženjem preko Googla, se lotite spletne optimizacije, predvsem zato, ker je njena prednost v bistveno večjih konverzijah, je pa slabost v tem, da seo optimizacija traja več let.

Preko Googla se vam sigurno bolj splača prodajati dražje produkte in storitve in pa storitve, ki zahtevajo, da se obiskovalci o njih dodatno informirajo.

Kdaj izbrati Facebook za spletno prodajo?

Facebook je dober za prodajo hipnih produktov in storitev. Odličen je, ker lahko targetirate na kupce preko različnih segmentov (starostne skupine, interesi, zanimanja, budžet), je pa tudi dober za pridobivanje novih kontaktov, saj je promocija na Facebooku, v primerjavi z Googlom, cenejša.

Kdaj izbrati Instagram za prodajo preko spleta?

Instagram prodaja je primerna za produkte, ki se kupujejo na podlagi lepih slik in prikazov. Sem sodijo čevlji in ostale vrste obutve, oblačila, drobni gospodinjski pripomočki, kozmetika, šopki in cvetje in podobno.

V katerih primerih prodajati preko YouTuba?

YouTube je praviloma namenjen za informiranje potencialnih kupcev, zato je z oglaševanjem na YouTubu mogoče doseči odlične rezultate, če ponujate storitve, ki rešujejo najrazličnejše probleme vaših strank. Preko YouTuba se manjša podjetja poslužujejo prodaje delavnic in seminarjev, večja podjetja pa uporabljajo YOuTube za branding.

Kaj prodajati preko LinkedIn omrežja?

Na LinkedIn omrežju se praviloma zadržujejo predvsem poslovneži in podjetniki, zato je LInkedIn primeren za trženje storitev podjetjem (odvetniki, računovodje, prodajni in marketinški svetovalci, ipd…). Linkedin ni primeren za trženje btc produktov.

Ali se lotiti prodaje preko več spletnih kanalov?

Vse je odvisno od budžeta. Če imate na voljo več denarja za oglaševanje, je logično, da boste na različnih spletnih kanalih, nastopali hkrati. Če imate na voljo manj denarja, izberite en kanal in se tega naučite uporabljati čim bolj učinkovito. Šele, ko osvojite en kanal, se lotite drugega. Na ta način ne boste skakali iz enega spletnega kanala, v drugega.

Dodatne informacije o učinkovitem spletnem marketingu in prodaji, najdete na povezavi.

Comments are currently closed.